Vuoden brändi 2024 – ehdota omaa suosikkiasi

Yrityksen brändi on sen menestyksen kulmakivi. Keskuskauppakamarin Vuoden brändi -kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen, innovatiivisuuden, suojauksen, viestintästrategian, brändikirjan ja brändimielikuvan perusteella.

Vuoden brändi 2024

Keskuskauppakamari valitsee voittajan 23.4.2024 järjestettävässä Suuri brändipäivä -tilaisuudessa. Yleisö voi ehdottaa Vuoden brändiä alla olevalla lomakkeella 30.11.2023 asti.

Kilpailussa brändiä arvioidaan muun muassa brändin tarinan, asiakaskokemuksen, innovatiivisuuden, suojauksen, viestintästrategian, brändikirjan ja brändimielikuvan perusteella.

Kilpailu kehittää suomalaista brändiosaamista ja kannustaa suomalaisia yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön. Voittajan valitsee brändityön ja immateriaalioikeuksien ammattilaisista koostuva asiantuntijaraati. Voittajaksi voidaan valita yritys, joka on kauppakamarin jäsen.

Aiemmin Keskuskauppakamari on palkinnut vastaavista ansioista Marimekon vuonna 2019, Ylen vuonna 2021, Lapuan Kankurit vuonna 2022 ja Genelecin vuonna 2023.

Ehdotusten jättöaika Vuoden brändi -kilpailuun on päättynyt. Kiitos kaikille suosikkibrändejään ehdottaneille!

Keskuskauppakamarin tietosuojaseloste on luettavissa täältä.

Suuri brändipäivä 23.4.2024

Vahva brändi on yrityksen menestyksen ydin. Sen avulla luodaan kilpailuetua ja asema markkinoilla. Brändi auttaa pysymään kuluttajien mielissä. Kaikki menestyvät yritykset Suomessa ja maailmalla investoivat brändiinsä suojauksen ja markkinoinnin avulla.

Keskuskauppakamarin Suuri brändipäivä kokoaa yhteen brändi-, markkinointi- ja IPR-ammattilaiset. Päivän tarkoituksena on kasvattaa tietoisuutta brändin suojaamisen tärkeydestä ja merkityksestä yrityksen menestyksen kivijalkana.

Päivän huipennuksena palkitaan Vuoden brändi 2024.

Lisätietoja

Aalto-Setälä Minna

Minna Aalto-Setälä

Johtava asiantuntija, IPR ja digitalisaatio

+358 44 032 0054